اخبار و مقالات

​خرید تضمینی ۱۰۰ هزار تنی دانه های روغنی کلزا
تاریخ انتشار : 1395/5/17 ساعت 09:45:16
خرید تضمینی ۱۰۰ هزار تنی دانه های روغنی کلزا






















خرید تضمینی ۱۰۰ هزار تنی دانه های روغنی کلزا
تاریخ: 1394/12/18
شماره: 4218
بازدید: 89
مدیر عامل شرکت بازرگانی دولتی ایران از آمادگی کامل این شرکت برای انجام عملیات خرید تضمینی دانه‌های روغنی تولید داخل در سال آینده خبر داد.
 
به گزارش خبرگزاری فارس علی قنبری مدیرعامل این شرکت با بیان اینکه تمامی ساز و کار لازم جهت خرید تضمینی دانه‌های روغنی طراحی شده است، گفت: با تعامل بانک کشاورزی، سامانه ی پرداخت نقدی وجوه دانه‌های روغنی طراحی و راه‌اندازی شده تا کشاورزان از طریق این سامانه به موقع حاصل دسترنج خود را دریافت کنند.

معاون وزیرجهادکشاورزی عنوان کرد: مدیریت خرید تضمینی دانه روغنی کلزا طی بخشنامه‌ی وزیر جهاد کشاورزی به این شرکت واگذار شده تا در راستای حمایت از تولید داخل، عملیات خرید را اجرایی کند. 

قنبری، آغاز فصل برداشت وخرید دانه‌های روغنی در کشور را ازابتدای فروردین تا 25 مرداد ماه اعلام کرد و گفت: برآورد‌ها حاکی از خرید تضمینی حدود100هزار تن دانه روغنی کلزا از کشاورزان در سال آینده می باشد.

-قنبری تصریح کرد: دستور العمل خرید تضمینی دانه های روغنی همانند دستور العمل خرید تضمینی گندم بارویکرد کیفیت محور و در راستای حمایت از تولیدات با کیفیت داخلی تدوین شده است و در این رابطه فرمت های قراردادی تنظیم شده تا بخش خصوصی بتواند موثرتر و بهتر در این عرصه وارده شده و انجام فعالیت کند.

مدیر عامل شرکت بازرگانی دولتی ایران تاکید کرد: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته و آماده‌سازی مراکز خرید و انجام هماهنگی لازم، خرید تضمینی دانه های روغنی در سال 1395 به نحو مطلوب و با کمترین مشکلات انجام خواهد شد.
منبع خبر: خبرگزاری فارس